czwartek, 12 lipca 2012

Niebo nade mną

    Niebo jest na wyciągnięcie ręki, tylko w innym wymiarze, a klucz do niego dorabiamy życiem, żeby po śmierci się przekonać czy można nim ten wymiar otworzyć :)




Każdy chciałby dostać bilet do nieba
najlepiej taki, w którym sam mógłby sobie wpisać datę odlotu.


 



" -Wpatruj się w niebo i śpiewaj z radości,
gdyż słońce otula cię ciepłem
i opromienia światłem - za darmo"
Phil Bosmann



" -Niebo samo nie spadnie, trzeba je osiągnąć.
I Pan Bóg sam nie zstąpi, potrzeba Go ściągnąć."
Adam Mickiewicz




Chmura nigdy nie spada, czasami tylko otrząsa się z wody,
Którą dźwiga na grzbiecie, zwłaszcza gdy jej ciężar
za bardzo ją gniecie.





Piękno letniego nieba, które obserwujemy od wielu dni zainspirowało mnie do przemyśleń
i medytacji nad jego majestatem. Niebo kojarzy się z jasnością i światłem, wycisza umysł i
przynosi spokój. Czasem udaje mi się zadumać spoglądając w błękit nieba nade mną.

Zdjęcia zrobiłam nad Wartą za Wiórkiem oraz w Puszczy Zielonce w Tucznie
Klikając w zdjęcie oglądać można powiększenie kolejnych fotografii  utworzonego albumu.
_________________________________________________________

Jutro, w piątek 13-go lipca upływa pół roku jak odeszła mama


" - Niech wie tam w górze, że pamiętamy i że rozdziela nas tylko czas"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...